“Paris mon amour” sau nostalgia Parisului


M-am bucurat cand am am vazut ca la teatru de Opereta “Ion Dacian” s-a pus in scena spectacolul “Paris, mon amour”. Sunt o mare admiratoare a Parisului si a cantecelor pariziene, asa ca, n-am putut rata acesta reprezentatie. Si bine am facut! Spectacolul este – mai mult decat toate – o experienta.

Punctele forte ale reprezentatiei “Paris, mon amour” sunt: decorul, coregrafia ( Florin Fieroiu),  interpretarea  actorului Catalin Petrescu si momentele de balet. Sa nu ma intelegeti gresit –  totul a fost tare frumos, aici, insa, spectacolul a atins excelenta. Pentru a afla mai multe, cititi acest interviu cu Răzvan Ioan Dincă, (regizorul spectacolului).

Paris, Mon Amour are la bază unele dintre cele mai frumoase chansonete franţuzeşti, care redau prin muzică atmosfera mereu surprinzătoare a boemei pariziene” – citat artboom.ro.

S-au cantat cateva dintre melodiile mele preferate cum ar fi: “Ne me quitte pas” (Jaques Brel), Je ne regrette rien & La vie en rose (Edith Piaf), “La boheme” (Charles Aznavour), “J’te mentirais (Patrick Bruel).

Va recomand spectacolul!

, , , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

