Un dar de Craciun: colinde pentru prieteni


Acesta este cadoul meu de Craciun pentru prietenii pe care ii cunosc si pentru cei pe care nu-i cunosc (Facebook, Twitter, blogosfera).

Am selectat cateva colinde care imi plac imi mod special si le-am dat un share. Cred ca daca gasesti ceva bun trebuie sa spui si altora🙂

 

In lista de mai jos veti gasi colinde celebre, colinde care suna bine, colinde necunoscute cu un mare potential.  Daca va plac lasati un comment.

Romanesti:

Ana Maria: Vine seara de Craciun

Colinde romanesti (selectie) 1

Cantece romanesti (selectie) 2

Straine:

Selah: Rose of Bethleem

Glen Campbell

A Christmas Panpipes Celebration

10 Everytime Christmas Songs

Nat King Cole – The Christmas Songs

Bing Crosby – White Christmas

Josh Groban – Noel

George Michael – December Song (I Dreamed of Christmas)

Mahalia Jackson-Songs gospel for Christmas

Acest link (valabil 10 zile) este de pe transfer.ro si contine cateva dintre cele frumoase colinde romanesti.

, , , , , , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

