Pune-ti o dorinta in noaptea de Ajun si se va implini


Se spune ca dorinta pe care o pui noaptea de Ajun devine realitate. Nu stiu daca acest lucru este adevarat sau nu, poate la mijloc este numai traditia, insa, se merita incercat. Nu ai nimic de pierdut🙂 Si da, am vazut  si eu “The Secret”, aici nu este vorba despre legile atractie sau despre faptul ca se aliniaza planetele, pur si simplu cred ca Cineva acolo sus este mult mai receptiv la dorintele oamenilor in noaptea Craciunului.

Mi-am amintit de acest verset:

Căci un Copil ni s-a născut, un Fiu ni s-a dat, şi domnia va fi pe umărul Lui; Îl vor numi: „Minunat, Sfetnic, Dumnezeu tare, Părintele veşniciilor, Domn al păcii.

( Isaia 9:6 )

Mi-as dori …

  1. Leave a comment

Leave a Reply

